Прашања и Одговори

Тука сме да одговориме на сите прашања што ги имате врзани за нашите производи.

Испратете ни порака

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Име

КОНТАКТ ИНФОРМАЦИИ

Булевар Партизански одреди 70б, 1000 Скопје

+38971303438

info@dinamo.mk

Дали имате прашања за тоа како можеме да ви помогнеме? Испратете ни е-емаил и за да стапиме во контакт.

Техничка подршка

Да ли имате овластени сервисери?

Динамо не врши монтажа. Нашите уреди може да ги уредува секој квалификуван електричар. Ве молиме да ни се обратите за листа на електричари со кои имаме соработка за монтажа на нашите уреди.

Како да се поврзам со мојот нов Динамо паметен уред?
Детални инструкции добивате со секој купен производ. Исто така, набрзо ќе можете да најдете и видеа со инструкции на нашата веб страна. ПОврзувањето со смарт мобилна апликација се врши преку Smart Life мобилната апликација.
Што треба да правам ако уредот престане да функционира?

Прочитајте го делот за решавање на проблеми во упатството за корисници. Ако проблемот продолжи, Ве молиме контактирајте го нашиот тим.

Каков вид на производи нуди Динамо?

Динамо нуди различни паметни производи за Вашиот дом или бизнис простор. Нив, со помош на вашиот телефон, можете да ги контролирате каде и да се наоѓате, што допринесува за подобрување на функционалноста и естетиката на секој амбиент.

Дали Динамо често лансира нови производи?

Динамо редовно го обновува својот производствен асортиман. Следете ја редовно нашата онлајн продавницаили претплатете се на нашиот билтен за да бидете во тек со новите производи на Динамо.

Продажба, испорака и рекламации

Како да направам нарачка?
Нарачка можете да направите директно на нашата онлајн продавница. Едноставно додадете го посакуваниот производ во вашата кошничка и следете ги инструкциите за нарачката.
Од каде се врши испораката?

Сите производи кои што се нудаат на нашата веб страница се складирани и се испорачуваат од централниот магацин во Скопје. Рокот на испораката во скоро сите случаеви е пократка од 1 работен ден.  Нудиме испорака од нашиот централен магацин кој се наоѓа во непосредна близина на Сити Мол. 

Каков е начинот на достава?

Нудиме стандардна и експресна испорака. Трошоците за достава може да варираат во зависност од адресата за испорака и големината на вашата нарачка.

Дали нудите меѓународна испорака?

За жал, вршиме испорака само во рамките на нашата држава.

Каква е вашата политика за рекламација?
Нашата политика за рефундирање и враќање трае 30 дена. Ако поминат 30 дена од вашето купување, не можеме да Ви понудиме целосна наплата или замена. За да се квалификувате за враќање, производот мора да биде неискористен и во иста состојба во која сте го примиле.
Каков е процесот за рефундирање

За да побарате рефундирање, Ве молиме да го контактирате нашиот контакт центар за корисници. Рефундирањето се обработува според оригиналниот начин на плаќање.

Дали производите имаат гаранција?

Сите наши производи од делеот на електро галантерија имаат гарантен период од 2 години. Сите останати производи се со гарантен рок од 1 година. Ве молиме да ја проверите декларацијата за гаранција истакната на веб-страницата за секој производ.

Како да креирам свој профил на веб странaта на Динамо?

Можете да креирате свој профил со кликање на 'Регистрирај се' во горниот дел од нашата почетна страница и пополнување на регистрациониот формулар за членство.